options

איך נראה השיווק בעולם החדש

יש לי חדשות נהדרות בשבילך!
ידעת שאם יש לך עסק קטן יש לך יתרון יחסי על כל העסקים והארגונים הגדולים?
נשמע לך פרדוקס? מצויין! Welcome לעולם החדש!

העתידנים המתמחים בשיווק, טוענים שעם הכיוון שאליו הולכת הטכנולוגיה, היכולת שלנו להשתמש בכלים ושיטות עדכניים, חיבור לידע חדיש ומשאבים זמינים וזולים, לנו כבעלי עסקים קטנים יש את היכולת לספק ללקוחות שלנו את המוצרים שהם הנישה של הנישה שהגדולים לעולם לא יוכלו להגיע אליהם. וזה יתרון עצום.

וזה אומר שלכם כעסק קטן, אין שום סיכוי שבעולם להגיע למצב שתצליחו לענות על כמות הביקושים שיש למוצר שלכם. וזה טוב! אסביר.
זה אומר שאתם על הסוס אם אתם מבינים מה הלקוח שלכם מחפש, באיזה מחיר ומה הפורמט, כי עבורכם יש שם שוק אין סופי.

למה שוק אין-סופי עבורכם? כי בעל עסק קטן שהוא לא מפלצת עם מאות עובדים שממלאים תפקידים שונים, היכולת שלכם לתת שירות ולספק את המוצרים היא מוגבלת, מעצם היותכם קטנים. עם זאת, היותכם עסק קטן לא מחייב אתכם לייצר מיליוני דולרים בשביל לשרוד, ולכן כל מספר שתשימו לעצמכם כיעד, לא דורש כמות גדולה של לקוחות ומוצרים כדי להגיע אליו.

לדוגמא: זרמו איתו במספרים, אחר כך שימו את האמיתיים שלכם. 
אם החלטתם שמה שעושה לכם את זה, הוא להכניס 100,000 שח בחודש. זה מה שאתם רוצים! אם תבינו מה המוצר שהכי בא לכם למכור, לאיזה כמות של אנשים ובאיזה מחיר, כשתעשו את המתמטיקה הפשוטה, תראו שהמספרים ממש קטנים ותבינו שגודל השוק הפוטנציאלי שלכם הוא הרבה יותר גדול ממה שאתם יכולים לספק.

למשל בשביל 100,000 שח צריך 10 מוצרים של 10,000 שח בחודש – זה אומר שכמות הלקוחות שלכם בחודש היא 10 בסה"כ! או אולי 100 מוצרים של 1000 שח בחודש – זה אומר שאתם צריכים 100 לקוחות בסה"כ בחודש – כמות מצחיקה! 
ואפשר להמשיך ולפרק את המספרים עוד ועוד ועדיין לא תגיעו לכמות לקוחות שמגרדת את קצה הפוטנציאל שיש לכם.

אם הבנתם את זה, זה אומר שאתם יכולים להרשות לעצמכם, למכור מוצרים שהם הנישה של הנישה בתוך אוקיינוס ענק של לקוחות. שאתם יכולים להתפרע ולהיות מיוחדים עם השיווק שלכם, עם המוצרים שלכם, ובעצם לעשות כמעט כל מה שבא לכם. אבל מה מלמדים אותנו בשיווק? שצריך לכוון למכנה הרחב ביותר בשביל למצוא לקוחות, וזה שטויות!!!! זה לא נכון!!!

אם אתם מה מבינים מה מיוחד בכם ובמוצרים שלכם, אתם ממש לא רוצים לכוון לכולם, אתם רוצים רק את מי שמתאים לכם, ואתם לא צריכים הרבה כאלו.

אז שיווק לכולם זה OUT. יש שיווק חדש, אנחנו קוראים לזה השיווק של העולם החדש "השיווק ההיפסטרי".

אז רק בשביל התרגיל המחשבתי:

כמה לקוחות באמת אתם צריכים בשביל לחיות טוב את החיים שלכם?
ספרו לי בואו נראה למי יש יותר קטן  🙂

שתפו עם חבריכם